養老鉄道 養老線
Yoro railway Yoro line
12年5月19日 桑名⇒播磨
May/19/2012 from Kuwana to Harima First half Second half
12年5月19日 播磨⇒下深谷
May/19/2012 from Harima to Shimo-Fukaya First half Second half
12年5月27日 下深谷⇒下野代
May/27/2012 from Shimo-Fukaya to Shimo-Noshiro First half Second half
12年6月4日 下野代⇒多度
Jun./4/2012 from Shimo-Noshiro to Tado First half Second half
12年6月10日 多度⇒美濃松山
Jun./10/2012 from Tado to Mino-Matsuyama First half Second half
12年6月14日 美濃松山⇒石津
Jun./14/2012 from Mino-Matsuyama to Ishizu First half Second half
12年7月10日 石津⇒美濃山崎
Jul./10/2012 from Ishizu to Mino-Yamazaki First half Second half
12年7月17日 美濃山崎⇒駒野
Jul./17/2012 from Mino-Yamazaki to Komano First half Second half
12年7月23日 駒野⇒美濃津屋
Jul./23/2012 from Komano to Mino-Tsuya First half Second half
12年8月5日 美濃津屋⇒養老
Aug./5/2012 from Mino-Tsuya to Yoro First half Second half
12年8月19日 養老⇒美濃高田
Aug./19/2012 from Yoro to Mino-Takada First half Second half
12年8月26日 美濃高田⇒烏江
Aug./26/2012 from Mino-Takada to Karasue First half Second half
12年9月1日 烏江⇒大外羽
Sep./1/2012 from Karasue to Otoba First half Second half
12年9月1日 大外羽⇒友江
Sep./1/2012 from Otoba to Tomoe First half Second half
12年9月12日 友江⇒美濃青柳
Sep./12/2012 from Tomoe to Mino-Yanagi First half Second half
12年9月22日 美濃青柳⇒西大垣
Sep./22/2012 from Mino-Yanagi to Nishi-Ogaki First half Second half
12年10月1日 西大垣⇒大垣
Oct./1/2012 from Nishi-Ogaki to Ogaki First half Second half
12年4月15日 大垣⇒室
Apr./15/2012 from Ogaki to Muro First half Second half
12年4月15日 室⇒北大垣
Apr./15/2012 from Muro to Kita-Ogaki First half Second half
12年4月28日 北大垣⇒東赤坂
Apr./28/2012 from Kita-Ogaki to Higashi-Akasaka First half Second half
12年4月28日 東赤坂⇒広神戸
Apr./28/2012 from Higashi-Akasaka to Hiro-Godo First half Second half
12年5月5日 広神戸⇒北神戸
May/5/2012 from Hiro-Godo to Kita-Godo First half Second half
12年5月5日 北神戸⇒池野
May/5/2012 from Kita-Godo to Ikeno First half Second half
12年5月5日 池野⇒北池野
May/5/2012 from Ikeno to Kita-Ikeno First half Second half
12年5月11日 北池野⇒美濃本郷
May/11/2012 from Kita-Ikeno to Mino-Hongo First half Second half
12年5月11日 美濃本郷⇒揖斐
May/11/2012 from Mino-Hongo to Ibi First half Second half